Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. április 5., péntek

1 babatakaró kész :)

Tegnap este egyeztettem Viktorral Pöcök2 takarójának végső méretét és a tervezett szegély színét... és ma csodák csodájára elkészültem vele!
Babóka f12-től aludt 2,5 órát, így az utolsó sort és a szegély 2/3-át is be tudtam fejezni. Ebéd után a maradék szegélyt.

Ugyan nem volt egyszerű, de kb 3-4 öltés során rájöttem, hogy a korábbi 4-es horgolótű helyett egy kisebbel boldogulok csak, és bár minden szembe került egy kispálca, a szabad láncszemek időnként próbára tettek. Van, ahol kellett némi "Sumákolás", mert csak nem akart a kiszemelt, ideális helyen visszajönni a tű, de így is büszke vagyok rá! Azt hiszem ennyi szeretettel, ilyen akarással még nem készült takaró, ha figyelembe vesszük a horgoló "Tudományom" :)
A lényeg, hogy nekem tetszik, sikerült egyes egyedül elkészítenem és ha Ketteske kicsit is hasonlít majd a nővérére, ő is elégedett lesz vele. Zselyke a fotózást kicsit szabotálta, rögtön meg kellett szereznie, de így legalább látszik az is, hogy kb. mekkora a remekmű :)

Most, hogy ez kész, Zselyke takaróját fogom befejezni és csak utána állok neki egy sapkának az Eszteréktől kapott fonálból. Addigra Pöcök2 neme is ismert lesz :)

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

2 megjegyzés:

  1. Szuper lett, nagyon ugyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) már csak azért izgulok, hogy Zselykének a sajátja is legalább ennyire tetszik-e majd?! Az csajosabb lesz a rózsaszín összehorgolással.

      Törlés