Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. március 21., csütörtök

Savanyú káposztázunk a lánnyal

Zselyke úgy tűnik partner mindenben. Ma savanyú káposztát kívántam, így lehetséges ebéd ötlet gyanánt megpendítettem Apának, hogy lehetne székelykáposzta, de gyorsan hozzá is tettem, hogy csak azért, mert valami savanyú káposztásat ennék :) Erre felajánlotta, hogy külön főzés nélkül is hozhat nekem "csak úgy" pár dekát, mivel kiskoromban is eszegettem belőle, ha azzal készült valami.
Kaptam is 30dkg-ot, amit gyorsan le is meoztunk Zselyccel és arra jutottunk mindketten, hogy jó lesz ez! Már látom, hogy együtt fogjuk megenni, sőt, ha később kérek, akkor is partner lesz benne, mert nagyon ízlett neki. A végül szintén általam ajánlott krumplifőzeléke már hűlt a tányérban, így nem akartam jóllakatni, főleg egy kis bukta elfogyasztása után ~1 órával, de ő bőszen mutogatott a tálra és a benne lévő savanyúságra. A falat méreténél már nem is meglepő, hogy amit a Nagypapa mert neki adni, annak a közel 3-4-szeresét is gond nélkül bevette a szájába, megrágta, majd a lenyelést követően már tátotta is ki újra a csőrét :)

(Ó, mellékesen jegyzem meg, hogy épp ma olvastam neten egy cikket arról, hogy állítólag a terhesség alatt elfogyasztott kevésbé igényes- mint chips és gyorsételek-, vagy éppen minőségi, változatos ételeket kedvelik a később megszülető gyerekek is. Zselykére nincs panasz, nem válogatós, sőt, az elmúlt két napban márványsajttal zárta a vacsoráit! Szerintem Pöcök2 se lesz válogatós, mert vele is elég sokfélét eszem és nem feltétlen az ízetlennek nevezhető ételeket :) A Viktortól kapott citromos Stühmer étcsokoládé maga a mámor- beosztom és csak 1-2 kockát eszem egy nap- mindkettőnknek nagyon ízlik, a gyerek is mindig beindul tőle odabent :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése