Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. március 11., hétfő

Egy kis jó hír

Az elmúlt napokban nem sok kedvem volt írni- majd lehet bepótolom a miértjét, de most nincs kedvem...
A lényeg, ma megint kicsit felvillanyozódtam, ugyanis végre (ismét) NYERTEM! Mióta Pöcök2 úton van, bármilyen gyerekjátékos nyereményjátékba futok bele, elkap a hév, hogy ennek a gyerekemnek is kell(ene) nyernem valamit. Zselykének már sikerült pár dolgot beszerezni- a Picúr rádiós csomagot, egy fekete blinget,  Cukit az óriás kukacot- így úgy igazságos, ha nem hanyagolom el a másodszülöttet sem.

Nem is tudom hány sikertelen játékon vagyok túl az elmúlt ~1-1,5 hónapban (kb. akkor tűztem ki ezt a célt magam elé), nem sikerült horgolt, sem varrt figurákat sem nyernem, pedig tényleg volt egy pár alkotó és forma a facebook-on. No, de ma jött egy e-mail, hogy egy hírlevélre való feliratkozással- ami a szemem előtt lebegő ajándék fényében történt durván egy héttel ezelőtt- nyertem. Ráadásul egy 15.000,-Ft értékű Pebble (horgolt játékokat forgalmazó cég) ajándékcsomagját. Nem hittem volna, hogy pont ezzel a módszerrel sikerült szert tennem valamire, de úgy látszik lehet nyerni így is :) Bíztam benne, hogy két játék kerül majd a csomagba, mert cél ide, cél oda, ha ekkora az összérték, úgy éreztem fair-nek, hogy mindkét gyereknek jusson egy-egy valami. Szerencsémre a kapcsolat felvevő hölgy nagyon kedves volt, majd miután megbeszéltük, hogy milyen nemű és mennyi idős gyerekeim vannak/lesznek, elmondta a két lehetséges csomag tartalmát. Az egyik egy igazi babás csomag lett volna, horgolt babatakaróval és alvókával (kevésbé figurális szundikendő szintén horgolva), míg a másik a Baba-mama expon látott és nekem nagyon tetsző, de drága figura és egy sapka... No-no, az úgy nekem nem igazán jó. Az első csomag szép és jó (lenne), de tök jól haladok a saját magam készítette babatakaróval, még ha szellősebb is, mint a lehetséges ajándék és így akkor Zselyke kimaradna.
A baglyos lány sapka
A cuki unikornis
 A másik csomag ugyan jó, de annyira nem kell a lánynak még egy sapka, bár tény, hogy van nekik az általam kedvelt baglyos is, amit végül is kérhettem volna 3-5 éves korra, aztán majd belenő. Így megpendítettem, hogy nem lehetne-e inkább, hogy két figurát küldjenek. A sapka helyett Zselykének választanak valami lányosat- az meglepetés lesz, mivel a nekem nagyon tetsző fehér színű unikornis nem biztos, hogy van raktárkészleten. Elviekben hét vége felé várható, hogy érkezik a csomagunk. Remélem mindenki boldog lesz!
Tojásember Pöcök2-nek :)
Egyébként vicces volt, mert ugye a másodikunk még csak úton van, így csörgőt ajánlott neki a nő, de az nekem nem igazán kellett, mivel van jó sok csörgőnk és nem hiszem, hogy feltétlen az kell neki, ami abban a korban hozzáillő. Így a kinézett tojás figura lesz Pöcök2-é, amire viszont mondta a nő, hogy jó nagy, csak később fog tudni vele játszani. Tény, ami tény, 38cm-esnek írja a honlap, de olyan aranyos és max addig nézegeti a kiságyban/járókában és szépen lassan hozzánő :) DE ezzel meglesz az első, vadonatúj, csak Pöcök2-nek szánt ajándék is.

Ugyan játékra épp nincs szükségünk, mert köztudottan tele velük a ház, de szerintem örülni fognak neki a gyerekek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése