Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. március 12., kedd

Éljen az egészségügy

A mai, előrehozott cukorterhelésem egész gördülékenyen zajlott. A vérvevő hölgy kedves volt, a "Limonádé" a Zselycnél megszokottan borzalmas. 4,3-as éhgyomri értékkel kezdtem neki, most sikerült gyorsabban meginnom, mint közel két éve, de rosszul is lettem tőle... levert a víz, olyan melegem lett, émelyegtem és vmi ájulás közeli állapotot értékelve, bár még sosem ájultam el, pihentem egy kicsit a padon, majd lementem a büfébe egy kis vízért (pár korty engedélyezett ilyen esetben). 
Korán ideértem, így naivan azt gondoltam, megelőzve az órákig tartó sort,(pénteken, bár 11-re volt időpontom, a papírjaimat is csak f1-kor voltak kedvesek bevenni és 13:20-ra sikerült is végeznem) kiderítem, hogy a holnapi vizsgálat ambuláns-e és mennyivel előtte jöjjek. A doktornő egy zacskó zsemlével érkezett a büfé irányából és arra a próbálkozásomra, hogy feltehetek-e két kérdést, az alábbi választ kaptam; "Még nem kezdődött el a műszakom, majd 8-tól!" és becsapta az ajtót, 7:55-kor. Az ilyet emlékeztetném rá, hogy egyrészt esküt tett anno, másrészt annak köszönheti a fizetését, hogy többek közt én is ehhez a kórházhoz tartozom a dokim miatt... most Apa próbálja telefonon kideríteni, amit én itt, SZEMÉLYESEN hiába próbáltam munkaidő előtt és ALATT! 

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése