Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. március 22., péntek

Az első horgolt sapkám

Azaz nem is az enyém, hanem Pöcök2-é. 

Az utóbbi időben nem igazán haladtam Zselyke takarójával, hanem miután kicsit megnyugodtam az extra vizsgálatokat követően, Pöcök2 takaróját folytattam, hogy meglegyen mire megszületik. Nálam ez nem egyértelmű, mert köztudottan sok dologba kezdek bele :)
Az Eszteréktől kapott fonal nem hagyott nyugodni, valószínű sapka lesz belőle, de talán mégse jó rögtön azzal az anyaggal kísérletezni, ezért egy korábban a lidl-ben vett fonallal kezdtem neki. A leírás szintén Esztertől van, de a kellő fejkörfogat után módosítottam rajta, így szellősebb- remélem. Zselyke 33cm-es buksival született, remélem nem lesz sokkal nagyobb Pöcök2 feje sem, így ez 36cm-es. Ha egyszer feladom rá, már boldog leszek:)
BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

1 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Ilyet en is akarok csinalni, allati jo az a hatalmas bojt. Az atdolgozott leirast majd atkuldod?

    VálaszTörlés