Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2015. október 14., szerda

Karácsonyi ajándék tervek

Tudom, lehet, hogy picit korai és van ezer más dolgom is (Zselyke szülinap, költözés), de én már agyalok. Annyi biztos, hogy a házban lesz egy külön, nagy játszós nappali és úgy néz ki, hogy a Jézuska játék konyhát hoz majd bele az én két kis kuktámnak. Zselyke és Magor is imádja a játék mikrót, keverni, kavarni, főzőset játszani. Interneten találtam egy alap komódot (4E-ért), amit majd a Papa hoz el Pécsről, én pedig egyelőre megálmodom, majd lehet, hogy már Érden, SOS megvalósítok és mindezt titokban! Jó kis terv, mi? Addig is kiegészítőket kerestem neten.
Filc étel ötletek
Edényeket, eszközöket már találtam, de hogy legyen még némi "sk" a dologban, filc ételekkel is készülök majd, feltéve, hogy a fiúk alszanak valamikor... mert mostanában felváltva tartanak rám igényt :)
(A későbbiekben kapnak még egy kis "hűtőt" is, ami vagy egy ikeás felsőszekrényből lesz majd, vagy hátha szembejön valahol egy kis éjjeli szekrény jó áron).
Gyors tervek
A kiindulási komód
Eddig annyi biztos, hogy a bal oldali részből sütő készül (lesz bent egy polc), felette lesznek a főzőlapok (3 v 4db), lesz hátsó fal "csempézve", rajta egy fa polccal és egy "S" horgos akasztó. A színen még erősen gondolkodom, hogy a "munkalap" vagy az oldala, esetleg az ajtó maradjon-e natúr lakkozott fa, vagy legyen fehér&natúr, a csempe színes... Az is kérdés (de főleg időtől függő), hogy a műanyag fiókok maradjanak, legyenek majd ajtó mögé téve (akkor lehet csak simán polcos is az elem), ha ajtó, legyen-e picike hűtőnek álcázva...

Ezen kívül tervezek Magornak varrni egy farkas babát ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése