Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2015. október 21., szerda

Irigylésre méltó helyzetem van

Nem szeretek takarítani. Van aki szeret, én nem. Én mást szeretek, pl főzni vagy barkácsolni. Igyekszem a nem szeretett, de kötelezően elvégzendő dolgokat semlegesen intézni, hogy a gyerekek saját maguk dönthessenek ezen dolgok érzelmi töltetéről. Úgy tűnik ez egész jól megy, mert a mai sepregetésnél Zselyke a kis seprűjét szorongatva nagy szemekkel nézett (mert ő is segített), majd vágyakozva így szólt, "bárcsak nekem is lehetne ilyen nagy seprűm!"‎. 
Megmosolyogtatott és már nem is volt olyan utálatos dolog a lehetetlen résekből való por és morzsa kiseprése, miközben Maguga rendre az összesepert kupacon gázol át, hogy nekem passzolja a gumilabdát. Zselykét azért megnyugtattam, hogy mindenkinek a méretéhez passzoló seprűje van és ha nagylány lesz, neki is nagy lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése