Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. július 18., csütörtök

Visszaszámlálás és izgalom

Ma lesz Magor szülinapja!

Érdekes ezt így jövő időben leírni, de tegnap eldőlt, hogy bár a kiírt időpont 29-e volt, a tervezett császárunké 22-e, a héten minden felborult. Nem produkált szép ctg-t a gyerek hétfőn, így emiatt és a gyorsan előrehozott UH miatt kedden már feküdhettünk is be. A ctg-k csúcsok helyett inkább egy átlagos fűrész fogazatát idézték. Tegnap reggel a vizitet követően felmerült, hogy lehet, hogy előbb lesz a műtét, délután 1-re pedig el is dőlt, hogy ma.
Magor majdnem 100%-ban átvette az irányítást, miután közel egy órányi katasztrofikus ctg-zést követően látogatási időben mehettem le a szülőszobára állandó ctg-monitorozásra. Vendégszeretetüket végül 5-f9-ig élvezhettem. 11dkg cukrot tartalmazó infúzió (2db) után végre felébredt a fiatal úr és visszajöhettem. Viktor bent volt velem :) a hangjára jött is pár hiányolt csúcs, hiába, lehet, hogy "csak" Apa hiányzott Magornak.

Hiába tudom mi vár rám, azért csak izgulok. Elvileg f5 lett kiadva, mint ébresztő, hogy aztán előkészítsenek a műtétre, ami várhatóan dél körül lesz, én f11 óta mégis annyiszor ébredtem fel, hogy szerintem a két kezem kevés a megszámolásához :)

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

1 megjegyzés:

  1. Jaj ismeros erzesek. Szinte semmit nem aludtam a mutet elotti este, nagyon rossz volt a varakozas. Remelem hamar tullesztek rajta, nem csusztok sokat surgossegi esetek miatt. Drukkolok!!!!

    VálaszTörlés