Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. július 18., csütörtök

Anya és Magor

Magort tényleg behozták az intenzívre látogatási időben, ahogy ígérték a műtőben és itt az őrzőben a nővérke is. 4 körül hozták és pár perccel 5 előtt visszavitték, de az a majdnem egy óra nagyon jó volt. Örültem neki, még úgyis, hogy ő pólyába csomagolva aludt mikor megkaptam, én pedig akkor még ott tartottam, hogy szigorúan vízszintesen kellett feküdnöm, a fejem se lehetett emelni, csak forgatni. Ettől függetlenül megoldottuk, csendben, békésen örültünk egymásnak. Cirógattam, ő az ujjait szopogatta- igazi nagy cumisnak tűnik-, majd itteni javaslatra mindenki megpróbálta megszoptatni a babáját. Mi sikerrel jártunk, szerintem örült az "extra ajándékot adó cuminak" :) majd kajakómába esett :) én akkor csináltam pár képet róla, amik szintén nagyon cukik! A közös képeinket nézve be kell lássam, hogy van vmi abban, amit Viktor mondott. Ő inkább rám hasonlít, még ha nem is a kiskori énemre, hanem a mostanira. Zselyke egyértelműen Viktor volt, mikor született, aztán mostanra állítólag olyan, mint én. Reméljük Magor is hasonlóan jár, kezdhet velem, de mivel fiú, ő inkább az apjára üssön, ha nagyobb lesz :)

BlackBerry 10 okostelefonról küldve.

1 megjegyzés:

  1. Nem tudom kire hasonlit (soha nem latom a picikben a felmenoket, a sajatjaimban sem), de nagyon jol osszeraktatok! :) Az elso ora olyan jo, nosztalgiazok rendesen (pedig tegnap epp azon a velemenyen voltam, hogy mindenki orult, aki gyereket vallal...:D). GYogyulj gyorsan, szagolgasd, puszilgasd.

    VálaszTörlés