Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2019. január 23., szerda

Jövőkép, avagy mennyi unokánk is lesz...

Vacsora közben egyszer csak az alábbi beszélgetés zajlott le:
Tasi: (én) né Apa
Magor: nem, te nem vagy Apa
T: deee, bajusz
M: ha apa leszel, lesz bajszod?
T: igen
M: ha én apa leszek, nekem 4 gyerekem lesz
Zselyke: 2 fiú, 2 lány?
M: igen, eldöntöttem
T: né - és mutatja mind a két kezét
Zs: 10??? Úristen, az nagyon sok!
T: :)
M: nekem lesz egy fiú, aztán egy lány, megint egy fiú... És mi maradt ki? Ja igen, egy lány
Zs: de annyi gyerek, hogy fér el egy kocsiban?
Én: pl olyan autóban, mint a Papának van. Tudod, ott van még 2 ülésnek hely
M: igen, egy az ablaknál ül majd, a lány, egy középen, egy mellette, a másik lány pedig a csomagtartóban
Én: Zsezsi neked hány gyereked lesz?
Zs: egy. És középen fog ülni, akkor mindkét oldalon kiszállhat (igen, ez roppant fontos lehet gyerek fejjel :))
Tasika időnként újra kalkulál, hol négyet, hol ötöt mondd, a lényeg, hogy ennyi gyerekhez nem akármilyen menyek kellenek és vagy 3 turnusban lehet majd enni egy-egy családi összejövetelen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése