Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2018. szeptember 3., hétfő

Első napi összefoglaló

Zselykének feltettem a kérdést, mikor sétáltunk az autóhoz ma ebédidőben.
Én: Na milyen volt az első nap Zselyi?
Zs: Tökéletes!... Ja és képzeld már van egy barátom. A lány, aki mellettem ül, de nem tudom a nevét! (Nem is ő lenne, ha tudná :)...Gréta.)

A Tatánál vártak a fiúk.
M: Anya, ma nagyon jó fiú voltam!
Én: tudtam, hogy ügyes leszel! Olyan okos nagy fiú vagy már :)

Tasinak kevésbé volt jó napja. Tatának mondta Ilonka néni, hogy semmit nem evett (ennek örömére épp egy virslit evett, hogy vmi legyen a gyomrában... Pedig sajtos-tejfölös tészta volt), a gyerekek nem értik, Tasi durcáskodott, hisztizett, mikor nem tetszett, amit csinálni kell. A "NEM"-et hallották tőle. Próbáltam Tasókát győzködni, hogy ügyes, próbáljon holnap enni és csak beszéljen, a gyerekek úgy is tudnak játszani, ha külföldi gyerekekkel sodorja össze őket az élet, nem feltétlenül baj, hogy nem értik... 
Csak találjon egy barátot, aki húzza magával és aki miatt szívesen bemegy majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése