Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. július 2., szerda

Zselyke az igazi mini NŐ!

‎Ha már nyaralás, akkor köröm festés. Tudom, ez viccesen hangzik, de ilyenkor van valamennyire értelme, mert látszik a strandon és nem csak itthon vagy a játszótéren a gyerekekkel... 
Amikor kicsi voltam, nyaraláson nekünk is ki volt festve a kezünk kisujján a köröm Mama gyöngyház fehér lakkjával. Emlékszem mennyire szerettem azt a lakkot és hogy kb egyet jelentett a felnőtt korral. Érdekes, hogy soha az életben nem vettem aztán magamnak olyan lakkot. Ha gyöngyház, akkor is közelebb áll hozzám már a barack... S mivel a lány él hal a körömlakkozásért, megígértem neki, hogy ha jó kislány lesz, akkor a nyaralásra neki is kifestjük, de nem azzal, amivel Anya, hanem kap egyet külön. Ez még az esküvőről maradt, elvileg francia manikűrhöz vett fehér lakk, de gyakorlatilag olyan, mint egy sima átlátszó, egy rétegben csak csillog. Zselyke babó kapott hát a kezére, majd mivel én lábon is festek, ő is kért oda is. 
Mini ujjakat festeni nem könnyű, de be kell lássam, ha akar valamit a kisasszony, azért hajlandó tenni is (ez becsülendő). Hajlandó volt egy helyben ülni, nyugodtan, a kezét fújta is... de ami a legcukibb volt, a lábát aztán ő is "festette" a kinder tojásból származó ecsettel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése