Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. július 22., kedd

Nem vagyok normális,

Csigát etettem...

Átvittem Pista hűtőjébe a ma főzött levest, hogy ne romoljon meg, mivel hozzánk a dinnyétől nem fért be. Visszafelé észrevettem a csigákat, ahogy az esőnek és a nedvességnek köszönhetően életre keltek. Az egyik egyik ötös sebességbe kapcsolva "száguldott" az aszfalton, a másik egy ki tudja mikor lehullott, már aszott cseresznyén rágódott. Megsajnáltam őket és kivittem nekik a Zselyc által meghagyott kb nyolcad nektarint. Kettészedtem, leraktam, ők meg rástartoltak. Napi önzetlen jó cselekedet letudva :)
Ilyen cseresznyét talált az egyik...
Ilyen amelyik siet...



És amiért siet :)
Mindketten rávetették magukat a barackra, a cseresznyés is...

És a "Fittipaldi" is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése