Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 21., szerda

Zselyke fürdőruha 2013

Ma lementem a Camponába, hogy vegyek a lánynak valamit a torkára, mivel köhög. Kaptam is szirupot, ami ízlik neki, boldogan nyelni le a ~3 kanálnak megfelelő 2,5ml-t amit egyszerre kell neki beadni. A vacsorához kellett párizsi is, így a tescot is útba ejtettem. Ha meg már ott vagyok, mindig meglesem a gyerekruhás leértékeléseket és mit találtam? Végre volt a lánynak való méretben fürdőruha. Kétféléből választhattam a 86cm-es, 12-18 hónapos lánykáknak való fürdőruhákból, végül úgy döntöttem, hogy ami idén nyáron kimaradt, az megint kimarad, maradjunk a babó és remélhetően fehér bőre esetében inkább az erősebb színeknél a pasztell árnyalatokkal szemben. (A leértékelésnek köszönhetően, 595,-Ft-ot fizettem érte)
Legközelebbi pancsolásunkkor rózsaszín alapon, hatalmas eper mintával rendelkező dresszben fog pompázni a kisasszony! Mikor megmutattam neki a délutáni ébredést követően, elégedetten mosolygott- azt hiszem neki is tetszik :)
A két lehetséges darab...
És a 2013-as Nyertesünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése