Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 20., kedd

Jó éjszakát, ébredést!

Ma kivételesen korán, 9 körül lefeküdtünk aludni Viktorral, ám most mindketten fent vagyunk, mivel az álomtündér elhagyta a pilláinkat... Vagyis egészen pontosan babóka fél 11-kor hihetetlen sírásba kezdett. Elôször próbálkozott Viktor a "helyi érzéstelenítéssel", Zselykét a saját szobájában itatta teával, majd kispárnástul bekerült kettônk közé, hátha az lesz az igazi megoldás. Úgy hörgött, hogy bármelyik gôzmozdony megirigyelhette volna a levegôvételeit, de Patentka egészen biztosan, így a kb. 2 napja újra (immáron életében másodszor) takonypóc lányunkat levittem a földszintre. Még mindenki ébren volt-nálunk legalábbis-, így gyors orrspray, majd az addigi sírást bármikor überelô orrszívó-porszívózás következett este 11-kor. A lány szépen lassan megnyugodott, egyetlen "a part alatt" elég volt a mûvelet után! Begyûjtött egy-egy újabb jó éjt puszit tôlünk, pápázott Andzsinnak és az újravetett ágyában villámgyors vackolást követôen elaludt :) jó neki!
...
Mivel nem tudtunk visszaaludni, így Viktor játszik (tankozik), én playbook-ozom. No és mit láttam fb-on??? NYERTEM! :)
Ezúttal két belépôt az Iparmûvészeti Múzeum karácsonyi vásárára, ami dec. 2. hétvégéjén lesz. Ez azt hiszem triplán jó, mert:
- szeretem az Iparmûvészetit, hisz szecessziós épület ( fehér, csipkés, boltíves belsô teres, Zsolnay cserepes, üvegkupolás :))
- szeretem a karácsonyi vásárok hangulatát (és minden egyéb, kirakodóvásárt, bár itt a forralt borral az igazi a hangulat;))
- szeretem az iparmûvészek által készített, kis szériás, kézzel készült, a tucat árukkal szemben "valamit tudó" portékát!
Meg kell határoznom egy nem túl nagy, de lehetôség szerint vmire elegendô, elkölthetô összeget és akkor felkerekedhetünk Zselyke babóval és- remélem- Viktorral karácsonyi vásározni két hét múlva. Csak addigra ne legyen takonypóc a kisasszony!

(úgy örülnék, ha megnyernénk Zselykének az egyik pampers-es óriás Cukit- kukacot. Bár lehet, ilyen "nyerô szériában" inkább kéne lottóznom...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése