Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2020. április 3., péntek

Az első kovászos kenyerek - Kálmánka első éles bevetése

Mivel tegnap este már pirítósként végezte az előző kenyerem maradéka és tegnap akkorára futott Kálmánka, hogy műanyag tálka kellett az üvege alá, így elérkezettnek láttam az időt az éles tesztre. Életem első kizárólag kovásszal készült kenyere és cipója született meg ma. Mivel kovász volt dögivel (az etetés maradékát is meghagytam mára), így 900g lisztet dagasztottam be ezúttal kézzel (megcsúsztam időben és Viktornak már ment a telefonkonferenciája), majd hajtogattam és kelesztettem 3x, hogy du f3 körül kivehessem a sütőből az egymás mellé pont beférő jénaiban készült cipót és a sparos formában sütött veknit.
A tészta egyébként nagyon jól kezelhető, ruganyos volt, a késztermék pedig szép és egyenként kb 950g-os :)
Holnap reggel kóstoljuk!
Pécsi dédi tupperware kelesztőjében a kész tészta

Sütés előtt ilyenre keltek (ez után vágtam be a tetejüket) 

Készen vannak - ropogós, cserepes héjjal :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése