Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2016. október 28., péntek

Kamaraerdei kirándulás

Nagy fába vágtam a fejszémet azzal, hogy egyedül mentem a három gyerekkel kirándulni, de szerencsére megértették a kettő, ezzel kapcsolatos szabályt:
1.: mivel egyedül vagyok velük, szófogadónak kell lenni, különben amint rosszak, jövünk haza
2.: szóljanak, ha fáradtak, mert vissza kell menni a kocsihoz és nem tudom mindhármat cipelni


 

gombales
Jelentem, betartották! Jól szórakoztunk, Zselyc és Magor büszkén hozta a hátizsákot. A reggelire vett fornettinek a felét ették meg út közben, aztán érdekesebb volt "sapkás" makkokat, gesztenyét gyűjteni. Hallottunk többféle madár csicsergést, láttunk mókust, lovasokat, sok különböző erdei gombát, mohás fákat. Élvezték, hogy külön is mehetnek és magam is meglepődtem rajta, hogy ha szóltam, megálltak, sőt, Magor vissza is sétált, mikor én Zselykével lemaradtam kicsit. Tasi is kalandozott a sáros, göröngyös talajon és csak párszor esett el. Az egyedüli hiszti akkor volt, mikor Tasi bal lábbal kicsit beragadt egy kb 45-ös cipőtalpnyi sárba és mivel elakadt, odatapadt, fejhangon visított :)



Zselyke megijedt a magasságtól, de magor élvezte :)
A végén nem találtuk meg a játszóteret, azt majd talán legközelebb (az elején gyalogos csapáson kalandoztunk inkább), de így is elég jót sétáltunk. Kb másfél órát voltunk el (n/f9-10), ennek Tasi a második felét a hátamon töltötte (elaludt), Zselyc pedig az utolsó harmadban nyavalygott, hogy fázik a keze és rossz voltam, mert nem hoztam kesztyűt. Tényleg fagyos volt, így a hozzá képest meleg kezemmel melengettem, majd visszafordultunk. Tanulság: legközelebb legyen kesztyű is, illetve nem feltétlen gyereknek való a reggeli kezdés- bár a fákon átszűrődő "felkelő" nap sugarainak látványa messze jobb látvány.


A kocsiban azért közölte a kisasszony, hogy mi a véleménye.
Zs: ez mégsem volt jó ötlet...
Én: nem tetszett?
Zs: de, de nagyon fázom. Még a lábujjam is. Buta napocska nem süt. Nem szeretem őszt!
Én: akkor többet nem jössz velem kirándulni?
Zs: de, de Anya, akkor olyan helyre menjünk ahol nincs fa. Akkor nem lesz ilyen hideg

Kincsekkel tértünk haza: makkok, gesztenyék, fakéreg, kisebb bot és egy kb harmad fakorong- ezekből majd csinálunk dekorációt ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése