Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2015. május 4., hétfő

Ovis anyák napja

Ma mentem az első anyák napi ünnepségemre az oviba. Mivel pici az ovi, így minden gyerek anyukája és nagymamái 15 percenként vannak beosztva. Volt megterített kisasztal, rajta lila orgona csokorral és egy tál kókuszgolyóval, amit Szandra anyukája csinált. Először Zselyke elmondta az Annipannis verset, amit már múlt héten kikotyogott, de így legalább többször is meghallgathattam, majd jött a meglepetés, mert dalt is tanultak (valami rózsaszirmosat), amit én nem ismerek és átadta a virágot. A kaspót az ujjaikkal festették, Zselyc összesen négy színt használt, sárgát, narancssárgát, lilát és fehéret.
Miután végeztünk, nem akart elengedni, azt szerette volna, hogy olvassak még Anna, Peti, Gergőt, amit Kriszta néni megengedett. A könyvből végül három mesét olvastam el, ezzel ki is használtam a negyed órám. Míg olvastam, 2-3 gyerek kivételével körém gyűlt az egész csoport (az összes lány és egy kisfiú is) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése