Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2015. május 8., péntek

Magor még mindig nem szereti a hajvágást

Mivel múltkor tényleg kicsit vágtam a hajából és főként az oldalsó kunkorodó "angyal hajaktól" szabadítottam meg, így egy hónap után ismét idejét láttam a nyírásnak. A fülére ránőtt a haja és a szemöldökét is elérte már elöl. Most persze nem volt olyan együttműködő, sőt, végig hadonászott és krokodil könnyekkel kísérve próbált mindvégig meggyőzni, hogy "neee!". A végeredmény rövidebb lett, mint múltkor, de gyorsan nő a haja, amúgy is durván meleg van és nekem ez is tetszik :) a vágás fájdalmánál, már csak a lehullott hajszálak elviselhetetlen kínja volt nagyobb, ugyanis rögtön letépi magáról a hajvágásnál használt leplet. Ennek örömére gyorsan mentünk zuhanyozni, hajat mosni (persze itt is végig "nee" aláfestéssel), de úgy bújt és örült mikor kiszedtem, mint ha nem is én "kínoztam" volna meg :) 
(vagány frizuráját egy icipici hajfixáló tartja (még jó, hogy olyanom van amibe csak bele kell érinteni az ujjam))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése