Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. december 12., péntek

Kényszerpihenő

Zselyke babó keddig nem megy oviba, mert beteg. Most volt itt a doktornéni, akit sírva fogadott, de végül a "szeretnéd, hogy a Jézuska hozzon ajándékot? Akkor nyisd ki a szád!" kezdeményezésemre közreműködő volt. Amikor meghallgatták már csak csendben mondta, hogy "ez hideg!". 
Tegnap nyűgösen hoztam haza az oviból, álmos volt, azt mondta, hogy fáj a feje. Láza nem volt, de látszott, hogy valami nincs rendben. Éjjel aztán átjött, végig forgolódott, ölelgetett, ébren volt sokszor (én is alig aludtam, már felüdülés volt, mikor Viktor fél 7-kor elment, de a babó persze hulla fáradt volt). A szokásos 7:45-ös ébresztő után megmértem a lázát, 38,2 fok. Itthon maradt, de fel akart öltözni :) a hétfői ebédet lemondtam, majd kihívtam a doktornőt. Persze előtte átmentem Mártiékhoz, mert mikor a telefonom finoman szólva rakoncátlankodott, ez a szám is eltűnt! 
A diagnózis: torokgyulladás, így kapott 5 napra való antibiotikumot, amit naponta 3x kell bevennie. Remélem, hogy jó ízű lesz, mert csak a vitaminnak nevezett/hazudott dolgot haj‎landó bevenni a lány, a gyógyszert nem. Ha lázas, mehet a Nurofen. Magor torka szerencsére rendben, így ő nem kap újabb gyógyszert, a köhögésére maradhat a mentolos köptető, ami a fiatal úrnak legalább ízlik. A szerdai ovis karácsonyi ünnepségre bízom benne, hogy rendbejön a babó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése