Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2018. március 24., szombat

Ma mindenki konyhatündérkedett

Én reggel avattam fel a Viktortól szülinapomra kért baguette tepsit (már bő fél éve vaciláltam rajta, de nem olyan rég, mint a pizza kövön- hiába, a házi pékség vezetés "velejárója", hogy nem érem be csak kenyérrel:)). Elsőre szépek lettek, finomak, bár a tészta negyedelésén még van mit fejlődni. Készült sima, olajbogyós és tökmagos is.



Délután aztán a Vargáké volt a terep, Zselyke és Magor beöltöztek főzős ruhába, hogy az apjuknak segítsenek, míg én teregettem. Apríthattak, kavarhattak, szórhatták a fűszert. Magcsinak ízlett a curry fűszerkeverék, Zsezsi szokás szerint kunyerált egy kis tejszínt és most Tasi is kíváncsiskodott! Ő végül csak spagetti szószt kért, tésztát nem :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése