Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2018. február 13., kedd

Én balga...

A korai tavasz és a folytonos újra havazások váltakozása miatt időnként rendre átnézem a kerti növényeket. Kíváncsi leszek milyen rügyek fagynak el idén, mit kell metszeni, megéljük-e a tavaszi hagymások virágzását, ami majd'2 hónapja folyamatban.
A cseresznyefa alatt már korábban észrevettem egy virágot, ami szépen bújt elő én meg vártam, hogy mi is az és csak reméltem,hogy a téli fára mászás során nem kerül a gyerekek talpa alá. 
Na ma leesett, hogy nem más, mint a tavalyi illatos hunyor. Úgy látszik korai volt a halotti tor, bár tavaly konkrétan elfonnyadt, a hagymák biztonságban érezték magukat és új erőre kaptak. Most már csak azt kell megvárni, hogy a virágait kinyissa :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése