Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2017. december 15., péntek

Mézeskalács sütés

Mivel Viktor munkahelyén annyira élvezték és jó ízűen meg is ették, így az óvodai karácsonyra is mézeskaláccsal készültünk. (Lehetett volna boltit is vinni, de a gyerekek sütni szerettek volna és olyat, amit nyújtani, szaggatni lehet.) Azért a könnyebb utat választottam és most bolti, nyújtásra kész mézeskalács tésztával dolgoztunk. Mindketten nagyon ügyesen nyújtották, szaggattàk, sőt kb a felétől a bárszékről is le-leszálltak és maguk vitték a tepsire. Nekem annyi dolgom maradt, hogy felügyeltem, sütőbe tettem és a levesreceptemmel nyert hiperszuper habverővel pikk-pakk gyors tojáshabot vertem, mert "festeni" is akarták a kalácsot. Mindketten nagy koncentrációval írókáztak, Zselyke este 9-ig!!! Magor vacsorara is mézeskalácsot evett tejjel, "mert ez nekem finom" :) (mivel ügyesek voltak egyedül, készülhettek sütős képek)










Magor emberkéje

Zselyke kalácsai :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése