Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2015. szeptember 6., vasárnap

Készül az emeletes ágy jippiáé

Ilyenek voltak az opciók a színekre
A"nyertes" konstrukció vázlata ;)
Alapok: a még 2m-es lécek és a festékek
A festett faanyag egy része. A színek már látszanak :)
Zselyke egy ideje mondogatja, hogy emeletes ágyat szeretne, nekem meg folyamatosan kell valami, amin agyalhatok, amit tervezhetek, amivel babrálhatok és örülhetek, ha kész.
A hét elején kiokoskodtam a legegyszerűbb és talán sk ágy esetében a legjobb konstrukciót, majd pontosan megterveztem, mi hány cm, milyen és mekkora fák kellenek hozzá. A színe volt egyedül biztos, legalábbis részben. Ugyanis Zselyke teljesen letört, mikor határozottan elutasítottam, hogy a nyeremény kanapénk a kívánsága szerinti piros legyen. (nekem is sok egy ~2,6*3,4*2,6méteres piros kanapé :)) Viktor azt mondta, hogy lehet színes az ágyuk, így választhattak. Magor színes papírokat kapott, hogy válasszon, így lesz az ő szintje kék ("ké-ké-kéé"), Zselycé piros, a lábak és a létra pedig Viktor választása szerint zöld :) Nem volt könnyű nem lehangoló, semmihez sem passzoló sötétzöldet venni, de csak sikerült találnom egy vidám, télen is tavaszt idéző kb "levelibéka-fűzöldet" az egyébként szép kékhez és cseresznye piroshoz. Ma az összes darabot levágtuk, lecsiszoltam, lefestettem, holnap össze lehet csavarozni és örülni neki. Remélem imádni fogja a két lurkó! Egy biztos, hogy vidám színfoltja lesz a gyerekszobának... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése