Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2015. augusztus 27., csütörtök

Magor halad, avagy

‎Alakul a szobatisztaság, még ha vannak is érdekes momentumok...

Viszonylag hamar értésemre adta nyár elején, hogy "nyáron könnyebb a szobatisztaságra nevelni" elv nála még nem időszerű. Hiába mutattam a bilit, a WC szűkítőt, ő menekült, én meg hagytam, hiszen minek siettessem, ha még nem tetszik neki a dolog, ha nem "trónol", akkor nem lesz pucérkodás/alsógatya. Úgy még senki sem járt (tudtommal), hogy ne szokjon le a pelenkáról, ha meg eljön az ideje, menni fog neki is. Zselyke is kb 2 hét alatt lett az, bár ő addigra 2,5 éves múlt.
Na de azért haladunk. Volt 2 egymás utáni eset, mikor a bilit használta, aztán egy kisebb szünet. Máig. A szobánkban nézték a mesét, Zselyc az ágyon, Magor az ágy mellett állva, de arra hasalva, ahogy szokott, mígnem kiegyenesedett, letépte magáról a pelust és már jelölte is meg az ágyunk, szerencsére kb 5cm széles fa ‎keretét... Én rákiáltottam, hogy "mit csinálsz?", pisi abbamarad, mint ha csak egy csapot zárna el az ember, Magor pedig meztelenül, kezében a letépett, egyébként csont száraz pelenkával kirohant a fürdőbe, lecsücsült a bilire és fülig érő vigyor mellett befejezte, amit elkezdett. Szóval haldunk, még ha rögös is az út :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése